Werk in voorbereiding

Nee nu eens niet over het huis! Maar over onze ideeën voor werk op Thasos. Natuurlijk zullen we een baan moeten gaan zoeken, maar we proberen ook allerlei andere manieren van inkomsten te bedenken. Zo kwam ik via een weblog van Nederlanders op Kreta op het idee om websites te leren bouwen, want zij hadden ontdekt dat dat daar een gat in de markt was i.v.m. de verhuur van vakantiewoningen. Bovendien heb ik ook voor de verhuur van onze eigen studio een website nodig. Zo gezegd, zo gedaan. Nou ja… met de nodige zweetdruppeltjes en uren gemopper achter de computer, maar het is me toch gelukt. Ik moet zeggen: ik ben best trots op mezelf!

Zie hier het resultaat: www.jota-nl.demon.nl

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Werk in voorbereiding

  1. Fred en Margreet zegt:

    Hoi Joop en Tanja,
    de website ziet er goed uit. Wellicht nog wat foto’s van de omgeving en van het strand zodat het nog aantrekkelijker wordt. Veel succes met de verhuur.

  2. Hedda zegt:

    Hey Joop en Tanja,

    Jullie website ziet er goed uit! Villa Jota is ook mooi geworden. Nu hopen dat jullie snel stroom hebben.

    Groetjes
    Hedda en Ad

Plaats een reactie